ویزا آنتالیا ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

ویزا آنتالیا ترکیه

 

  1. انواع ویزاها به ترکیه و قانونی
  2. گرفتن ویزا به ترکیه
  3. نحوه دریافت ویزا به ترکیه
  4. شهروندان کشورهای زیر می توانند با گذرنامه معتبر بدون ویزا وارد ترکیه شوند
  5. شهروندان کشورهای زیر نیاز به ویزای قابل دسترسی در مرزهای ترکیه ...

پاسخ

 

  1. به طور کلی دو نوع ویزای توریستی وجود دارد؟ ویزای تک ورودی و یک ویزای چندگانه یک ویزای تک ورودی اجازه می دهد تا یک بار ورود به ترکیه و هنگامی که شما کشور را ترک (بدون در نظر گرفتن طول اقامت خود) می کنید، شما نیاز به گرفتن ویزا مجزا برای بازگشت دوباره به ترکیه را دارید. یک ویزای چند ورودی، از سوی دیگر اجازه ورود چندگانه به کشور را در طول مدت اعتبار آن بدون هیچ گونه هزینه اضافی را دارید. با این حال، اکثریت بازدید کنندگان تور آنتالیا نیاز به ویزای تک ورودی دارند. فقط اگر شما برنامه ای برای ورود و ترک ترکیه در عرض سه ماه 4-5 بار داشته باشید، می توانید برای ورود چندگانه اقدام کنید. فرم درخواست ویزا شامل دو بخش مهم است؟ اشغال و هدف بازدید همانطور که در مورد قانونی بودن، یک ویزای عمومی گردشگری اجازه کار یا تحصیل در ترکیه را نمی دهد. برای این منظور، شما نیاز به ویزای کار / تحصیل و همچنین اجازه اقامت دارید. اگر صاحب یک معتبر گذرنامه هستید، نمی توانید در تجارت دیپلماتیک، نظامی یا رسمی در ترکیه شرکت کنید. برای این منظور، ویزای شما باید با کلمات «پاسپورت رسمی» مهر شود؟ به همین ترتیب، اگر میخواهید فیلمهای مستند را بگیرید، برای کاوشهای باستان شناسی بروید یا تحقیق کنید، باید از مجوز قبلی ویژه ای از مقامات ترکیه درخواست کنید.
  2. شهروندان بسیاری از کشورها برای بازدید از ترکیه به ویزا نیاز دارند. ویزا مهمترین وسیله است که بازدید از یک کشور جدید مربوط می شود. بنابراین گرفتن ویزا به ترکیه قبل از رفتن به آنجا ضروری است. برای خرید در فرودگاه استانبول باید مبلغ نقدی واریز کنید هیچ کارت اعتباری یا چک مسافرتی مجاز نیست. در این بخش، ما جزئیات دریافت ویزا به ترکیه را توضیح خواهیم داد.
  3. در همین راستا، لازم است توجه داشته باشید که همه کشورها نیازی به ویزا برای همه ملیت ها ندارند. در این صورت شما می توانید به مرز وارد شوید، مجوز گردشگری را دریافت کنید؟ و فقط به کشور وارد شوید با این حال، لازم است با یک نماینده مسافرتی در مورد شرایط ویزا مورد نیاز صحبت کنید. روش رسمی اخذ ویزا بسیار شبیه به عبور از سوئد است. شما باید به سفارت، کمیساریای عالی، کنسولگری یا هیئت نمایندگی آن کشور بروید که از آن بازدید میکنید. با استفاده از بهترین لباس های خود به آنجا بروید و در بهترین حالت خود باشید. لازم است تحت تاثیر قرار دادن مقامات سفارت، زیرا آنها نماینده ای از کشور شما هستند که مایل به بازدید هستند و به شما ویزا می دهند. در مورد آنچه که شما باید برای رسیدن به کنسولگری انجام می دهید مطلع شوید. عکس ها، نامه های توصیه شده، بلیط های هوایی و سایر اسناد را به همراه داشته باشید. شما همچنین ممکن است نیاز به پول زیادی در حساب های خود داشته باشید. در واقع سفارتخانه های مختلف برای یک کشور متفاوت رفتار می کنند و در نتیجه برخی از آنها مستلزم تعداد زیادی اسناد دیگر هستند که دیگران از آنها خواسته اند. بنابراین بهتر است در طرف امن تر قرار بگیرد و همه چیز را حمل کنید. ساعات کاری ویزا فقط چند ساعت صبح است و از این رو بهتر است قبل از آن به آنجا بروید تا از ایستادن در یک صف طولانی جلوگیری شود. به طور معمول یک تا سه روز برای گرفتن ویزا که گذرنامه معمولا با سفارت وجود دارد، طول می کشد. برای موارد احتمالی، بهتر است که برای دریافت پاسپورت از مقامات کنسولگری درخواست دهید. تا آنجا که به ترکیه مربوط می شود، اتباع دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هلند، ایسلند، اسرائیل، ژاپن، نیوزیلند، سوئد و سوئیس می توانند تنها با یک ویزای معتبر به مدت سه ماه وارد کشور ترکیه شوند. همانطور که طبق قوانین، دارندگان گذرنامه بریتانیایی و ایرلندی که به ترکیه سفر می کنند نیز نیاز به ویزا دارند. برای این منظور آنها می توانند به کنسولگری ترکیه در لندن یا ماموریت دیپلماتیک ترکیه در سایر کشورها سفر کنند. برای کسب ویزا از کنسولگری ترکیه در لندن، شما باید با یک عکس گذرنامه و هزینه ویزا به کنسولگری درخواست دهید. کسانی که اسناد مسافرتی را دارند باید به طور شخصی به کنسولگری مراجعه کنند. چیزهایی که در این مورد به درخواست شما نیاز دارید، اسناد مسافرتی شما با حداقل یک سال، عکس اندازه گذرنامه، فرم درخواست کامل، آخرین بیانیه بانکی و یک نامه مرجع از کارفرمای یا موسسه آموزشی است. در نهایت اطمینان حاصل کنید که از تاریخ ورود شما به ترکیه حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
  4. به غیر از گرفتن ویزا از سفارت ترکیه، شما همچنین می توانید آن را در بندر ورودی در ترکیه خریداری کنید. شمار ویزا در فرودگاه استانبول ترکیه در سمت چپ منطقه کنترل پاسپورت در داخل سالن ورود واقع شده است. برای به دست آوردن ویزای ترکیه، باید پرداخت بصورت یورو یا دلار آمریکا صورت گیرد. این به این دلیل است که آنها کارت های اعتباری، لیره ترکیه یا مسافران را نمی پذیرند. هزینه ویزا باید به صورت نقدی و هزینه 10یورو برای ایرلندی و 10 پوند برای دارندگان پاسپورت انگلستان پرداخت شود. ویزاهای صادر شده در بندر ورودی، نوعی برچسب است که اجازه اقامت حداکثر 90 روز در ترکیه را می دهد. اگر بیش از یک نفر در یک گذرنامه سفر می کند (همانطور که در گذرنامه خانوادگی است)، هزینه های ویزا برای هر فرد به صورت جداگانه پرداخت می شود.
  5. مسافران می توانند حداکثر 3 ماه با ورود مجدد اقامت داشته باشند: آرژانتین، باهاما، بحرین، باربادوس، بلیز، شیلی، دانمارک، اکوادور، فیجی، فنلاند، فرانسه، گرانادا، آلمان، یونان، منطقه ویژه اداری هنگ کنگ (فقط گذرنامه هنگ کنگ منطقه ویژه ویژه)، ایران، ایسلند، اسرائیل، جامائیکا، ژاپن، کنیا، کویت، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، مالزی، مالت، موریس، موناکو، مراکش، نروژ، نیوزیلند، عمان، قطر، سنت لوسیا، سن مارینو، سوئیس ، سیشل، سنگاپور، عربستان سعودی، سوئد، کره جنوبی، ترینیداد، توباگو، تونس، جمهوری ترکیه شمالی قبرس، اروگوئه، امارات متحده عربی، واتیکان.

      مسافران می تواند حداکثر 2 ماه با تک ورودی اقامت داشته باشند: بوسنی و هرزگوین، اندونزی، مقدونیه، رومانی، جمهوری کرواسی،  جمهوری اسلوونی

      مسافران می توانند با یک بار اقامت تا 1 ماه اقامت داشته باشند: بولیوی، قزاقستان، کاستاریکا، قرقیزستان، السالوادور، آفریقای جنوبی، مالدیو.

  1. مسافران می توانند حداکثر 3 ماه اقامت با تک ورودی داشته باشند: ایالات متحده، اتریش، استرالیا، برزیل، کانادا، انگلستان، ایرلند، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، هلند و پرتغال می توانند یک ویزای برچسب در دروازه های مرزی بدست آورند با تک ورودی: آذربایجان، سفید روسیه، ارمنستان، اردن، مولداوی، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، اوکراین، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، اسلواکی، لیتوانی، لتونی، استونی، گرجستان، آلبانی، بلاروس، ترکمنستان، ازبکستان، جمهوری فدرال یوگسلاوی و تایوان می توانند یک ویزای برچسب در دروازه های مرزی دریافت کنند.
  2. مطالب مرتبط:

      تور آنتالیا تابستان 96

    تور آنتالیا تیر 96  

    تور آنتالیا مرداد 96   

    تور آنتالیا شهریور 96  

      تور آنتالیا پاییز 96

      تور آنتالیا مهر 96 

    تور آنتالیا آبان 96  

    تور آنتالیا آذر 96 

    تور آنتالیا زمستان 96

    تور آنتالیا دی 96

    تور آنتالیا بهمن 96

    تور آنتالیا اسفند 96

    تور آنتالیا نوروز 97  

    تور آنتالیا از شیراز

    تور آنتالیا از اصفهان

    تور آنتالیا از مشهد

    تور آنتالیا از کرمانشاه

    تور آنتالیا از تبریز

    قیمت تور آنتالیا 

    تور ارزان آنتالیا  

    لحظه آخری تور آنتالیا

    بهترین قیمت تور آنتالیا




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: